welcome to my teenager world | do follow after u read ok | teng q | i very appreciate it :)

sugEr gLiDeR

Thursday 26 January 2012

anda tiada ganti !!

tadi petang lepas mak aku balik dari rumah
kenduri , aku suruh mak aku buat milo ais HEHEHE ! 
Fav aku taw milo ais . Lepas mak aku basuhbasuh
pingganpinggan mangkuk pa semua , mak aku pun 
mula lha bancuhbancuh milo pastu katOkkatOk ais buh 
dalam milo . pastu kami pun kuaq p dok kat kerusi batu
kat bawah pokok kat rumah aku lha ! pastu
mak aku p tengoktengok mini park flower dia tuhh .
tinggai lha aku sorangsorang dok temenung cari ilham .
pastu dah dok sorangsorang ni mula lha teringat macammacam .
tringat p tringat mai , aku pun tringat kat arwah
abang aku . Dah hampir 5 taOn arwah abang takdak
tapi rasa macam baru jaa . arwah abang aku meninggal 
15/6/2007 , kul 6.35 ptg . abang aku aku accdent :( 
ala takkan xtaw kot , yang accdent dkat ngan PUSPEN tu , 
yang naik proton pa tah wana merah tuhh .
abang aku sempat bawak p hospital , dua lagi takdak 
kat situ . masa abang aku takkdak kalau nak ikot taOn , umOq 20
tapi kalau nak ikot hari baru umOq 19 . sedih weyy ! 
walaupun banyak lagi rupa nak serupa abang ,
tapi abang aku tetap satu , tada ganti ! 


ni lha abang aku , hmm :(
kami semua da 3 bradik , 2 laki sorang pompuan 
dia yang kedua , yang sulung abang jugak , yang last aku .
YOU NEVER DIE IN MY HEART !!

No comments:

Post a Comment

Adila Ramli Blogspot