welcome to my teenager world | do follow after u read ok | teng q | i very appreciate it :)

sugEr gLiDeR

Thursday 16 February 2012

u make me shock lha FRIEND :)


orang selalu kata , orang yang nampak
diam + lembut + sopan ni bahaya :)
ok back to the what i want to storystory .
ni pasal bestfriend aku lha jugak AFINA , dia ni
tengok lembut ja , feminin lha hapa lha , tapi sekali
dia marah aku pun tekejut berOk !
tadi kat skola masa syariah islam uztaz takdak .
tapi ada cikgu ganti , cikgu ganti tu sOh p
library , afina dengan kima p ambek 
hammer kat cikgu HARON . aku , qilah dengan liza
p lha library dulu . sampai ja kami kat depan
pintu library . dengaq lha sOqa orang tempek .
kami ingat cikgu yang tempik kat student . kami pun
buat besa ja lha . dah sampai depan library ,
depa kata kena ambek buku sivik pulak sebab satg
habeh masa syariah cikgu sivik nak sambung
terus dok kat library . kami pun tigatiga jalan lha
tekedekkedek p kat kelas balek kat blok B .
sampai ja kami kat tangga nak naik kelas jumpa
denagn kima and fina , kima pun storystorystory
lha pasal sOqa tadi tu , ruparupanya sOqa
yang kami semua sangkakan cikgu dok mengamOk
kat student tu rupanya sOqa afina jegheqa yani !
harhhhhh ???!!! biaq betOy , dia tempik dari
hujung tandas laki kat blok c dengaq sampai tengah
library kat blok d . err kuat kodd weyy !
seriOusly aku memang tekejut gilaaaa !
sapa sangka fina yang lembut buleyh tengking
orang macam tu bila dia hilang sabaq .
dia kata "aku dah lama sabaq dengan yani dari
taOn lepas lagi , aku dah takleh sabaq dah !"
ok setakat tengking tu buleyh tahan lagi ,
ni dia tOlak terus pala yani .
adeyyhhhh ! macammacam lha skarang nihh .
rasa lawak nak tegelak gulingguling pun ada :) ......
apaapa pun , sayang hampa semua kawan , susah
senang kita selalu bersama :)




No comments:

Post a Comment

Adila Ramli Blogspot