welcome to my teenager world | do follow after u read ok | teng q | i very appreciate it :)

sugEr gLiDeR

Tuesday 16 December 2014

bullshit !


Diam ?
Ya. Mungkin aku hanya patut diam.

Kenapa ?
Kerana aku mungkin menimbulkan 
kekacauan apabila bersuara.

Sampai bila ?
Aku pun takpasti.

Letih ?
Ya. Letih, penat, lelah , menyampah , muak
dengan sandiwara manusia sekeliling.
Perlakukan aku bagai anak kecil yang takpunya
rasa. 

Jalan terbaik ?
MUNGKIN dengan terus diam dan melihat
saja lakonan mereka dengan tatapan kosong 
tanpa riaksi ZAHIR. Dalam hati ? Bagai
sembilu yang  menikam. Kian hari kian menduga
keimanan. Kian hari kesabaran aku jua kian tipis.
Jangan terlalu yakin yang roda hidup kau takkan
berputar ke bawah. Harap kau mengerti.

No comments:

Post a Comment

Adila Ramli Blogspot