welcome to my teenager world | do follow after u read ok | teng q | i very appreciate it :)

sugEr gLiDeR

Wednesday 11 April 2012

semoga cepat sembuh



Hari ni 11/4/2012 , kelas aku , kelas 4B ada buat jamuan kelas and sekali celebrate birthday AMIN esok 12/4 . Best koddd ! main baling tepung , jurus ayaq , calik kek kat muka , errrr aku lari rata pun kena jugakkkk ! arrgghhhhhhhhhh ! pasrah jaaa lha weyhhh :/ aku p dengan qilah naik moto , qilah mai ambik aku .



amin


wani , liza , qilah


marisa and amin


tengku , amin , shidi and thony


pekah, syera, dekni, amin, fatah, eyrah, wafaa


kak cik , dekni , marisa



:)))))

hewhewhew , rasa happy sangat , tapiiiii , betul lha kata orang , kalau seronok pun takboleh , kott nanti lawan takseronok , seriously memang betul . Dah lepas kami berseronok , tiba lha msa untuk balik , tapi dalam perjalanan balik tuu , kawan aku accident . terukkkk koddd , Alhamdulillah ALLAH selamatkan aku , elok aku dengan qilah lepas sikit jaaaaa , keta minyak siam tu pun mai then terus langgar liza dengan wani , gilaaaaaa benda tu jadi depan mata aku weyhhh , dah macam tuu , keta minyak siam tu langsung tak benti , dia lari . perrrrhhhhhh nihhh memang dah jadi kes langgar lari arr . Aku pun inform lha kat amin yang liza dengan wani accident , amin inform kat shahrul , then shahrul text aku tanya liza kat mana skarang depa nak mai tengok liza , aku tak sure liza ada kat mana lagi time tuu , dok sat qilah call aku gtau liza kena hantaq g hospital . Aku pun text shahrul plak habaq liza kat hospital , dia pun takjadi mai . Ya ALLAH time aku tengok depan mata aku sendiri tuu , aku rasa macam aku ja yang kena , terima kasih ALLAH kerana lindungi aku . Semoga depa cepat sembuh . Aminn ......


No comments:

Post a Comment

Adila Ramli Blogspot